sobota, 1 grudnia 2012

Inka - kuchenna rewolucja


Sesja odbyła się, bo bardzo potrzebowałam odprężenia związanego z  robieniem zdjęć. Kiedy mam wiele spraw na głowie odnajdywanie w modelce zupełnie innej osoby, bohaterki stylizacji sprawia mi ogromną przyjemność. Mogę wczuć się w to jak ta dziewczyna się czuje, o czym teraz myśli i o czym marzy. Mogę stać się na chwilkę kimś innym.


Współpracowałam podczas tej sesji z Eanna (pod linkiem znajdziecie jej zdjęcia z tej sesji). Jest ona również odpowiedzialna za wspaniały wizaż i za pomysł na całokształt tej sesji. Ja znalazłam modelkę, oddałam wnętrze oraz zapewniłam niektóre rekwizyty. Wydaje mi się, że wszystkie trzy bawiłyśmy się dobrze i jesteśmy zadowolone z efektów.




Na zdjęciach Inka
aparat: Canon 500D
obiektyw: Canon 50mm/f 1.8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz