sobota, 3 listopada 2012

Tomasz - Stocznia SKM/jesień


Moja pierwsza sesja z modelem. Ogromnie się stresowałam i nie wiedziałam czy będę potrafiła ująć mężczyznę tak jak powinnam. Naczytałam się pełno poradników o kadrach, pozach i obróbce męskich portretów. Niestety jak już przyszło co do czego to byłam ogromnie sfrustrowana, bo faceci nie mają talii, ani biustu i moje punkty odniesienia przy kadrach nie sprawdzały się. Na szczęście Tomek był cierpliwy i bardzo mi pomógł.


Pomysł na sesję ze stocznią w tle wziął się stąd, że postanowiłam zestawić delikatną urodę modela z surowością dźwigów i statków. Wydaje mi się, że pomysł był trafiony, bo Tomek prezentuje się znakomicie z taka "obstawą". Jestem zadowolona z efektów i chętnie powtórzę współpracę z tym modelem.

 



 Na zdjęciach Tomasz
aparat: Canon 500D
obiektyw: Zenitar 50mm/f.2.0, Canon 50mm/f.1.8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz