niedziela, 18 sierpnia 2013

Domi - Amber EXPO/lato



Sesja była wykonana na potrzeby nowo powstającego bloga, ale okazała się doskonałym pretekstem do nadrobienia zaległości. Moja współpraca z Domi ciągnie się już od dawna i mam nadzieje, ze jeszcze nie raz spotkamy się na sesji. Każde z tych spotkań było inne i wyjątkowe.




Z braku czasu blog nie powstanie, ale Domi postanowiła za moim pośrednictwem publikować opisy swoich stylizacji, które się tu pojawią.

Kiedyś zarzekałam się, że brązów i beżów nosić nie będę. Ale to było zanim znalazłam w lumpie tę cudną spódniczkę. To była miłość od pierwszego wejrzenia! I jak już raz wpadła w moje ręce, za nic nie chciałam jej oddać - zaczęło się więc cudowanie, z czym, kiedy i po co. W ten sposób powstała właśnie ta stylizacja - i co tu dużo ukrywać, jestem z niej zadowolona. A co najważniejsze, nie wyglądam mdło i chyba na dłużej przekonam się do odcieni ziemi


Na zdjęciach Domi
aparat: Canon 500D
obiektyw: Canon 50mm/f 1.8

1 komentarz:

  1. Zarówno stylizacja Dominiki jak i Twoje jej zdjęcia są świetne. W spódnicy też bym się zakochała xD A że rzadko widzę Domi w tak delikatnej, zwiewnej stylizacji, jestem pod wrażeniem. Co do samych zdjęć, muszę powiedzieć, że bardzo spodobało mi się to ze zbliżeniem na wisiorek. Bardzo ładnie wybrany kadr. :) A pierwsze zdjęcie u góry, po lewej ma śliczny efekt rozmycia, który dopasowuje się idealnie do przedstawienia tej zwiewnej stylizacji. Szkoda, że pogoda w dzień zdjęć nie była idealna, ale mimo braku słońca udało Ci się sprawić, że zdjęcia wyszły bardzo pogodnie, choć kolory są przecież bardzo stonowane. Zadziwia mnie zdjęcie samej torebki. Niby takie proste, ale jest tak ładnie skomponowane z tłem, że zdaje się jakimś pięknym obrazem. Śliczna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń